nartanemm kızlar 2 gündür kasik kemigim ve uyluk kemiğim çok ağrıyor ayakta durduğum zaman damar üst üstte gelir gibi bir keskın şancı veriyor bana ayakta durup yürümeye korkuyorum resmen 34+5 teyiz bu ağrıyı çekenler ne yapıyorsunuz yada nedeni nedir bunun çare bulamadım 🥺
Hikmethanim_07 nartanemm Bende de oluyor kasık kemiği ağrisi hatta doğuruyorum sanıp acile gitmiştim canim yorgunluktan sanırim ağri hiçbisey çikmadi 38+1im bende
nartanemm temizliğe başladım zorladım kendimi bir basima olunca ama felaket birşeymiş bu resmen batıyor bebeğim bana bugün dinleniyorum hiç birşey yapmama rağmen ağrısı berbatt😕