isyo Nevim etimedde nazli hanimi çok oneriyolardi ama sincan koruya gitmis bi iki kere emine gul hanıma gittim tatli dilli biri ama hastane el degistirdigi icin su an memnun olmayanlar var. Ben sincan koru faika hanima gidiyorum Allah razı olsun aşırı memnunum
Hcrshra Nevim Hamileliğimn başından itibaren orada takipteyim, Doğumumuzada az kaldı 17 18 eylül gbi düşünüyoruz Doktorum Emiine Gül hanım gayet memnunum şu zamana kadar bi sıkıntı yaşamadım hastaneden yanada.
Nevim isyo bende Sincan 12 caddeye gidiyorum ama doğumu orda yapmak istemiyorum kimse onermiyo orayı bnm de doğumum yakkn Allah izin verirse 16 17 Eylül gibi daha erken gelme şansı da var bebeğimin ama doğumu hangi hastanede yapacağıma karar veremedim
isyo Nevim koruyu bi deneyin derim iki üç gun önce sanciyla gittim gece daha erken olmasina rağmen doktor gelip alttan muayene etti ustumu giyinemeyince yardim etmek için baya israr etti ama kabul etmedim. Daha oncesinde de ağladigimda sarilip teselli etmişligi var. Bunlar ne alaka dersiniz belki ama insanlik bence..❣️
Hcrshra Nevim ama Koruyuda öneririm yani orda Hüseyin beyde doğum yapan biçok yakınım var ben başından beri A life Hospital da takipte olduğm için artk değiştrmk istemedm eğer değiştrseysdm kesinlikle koru olurdu.
Hcrshra Nevim orda yapicam canım doğumuda aynen, artık 36. Haftamıza girdik perşembe kontrol var yine bu sefer gün verir sanırım doktorum,17 18 eylül gbi isticem ben bakalım planlı sezaryan benim zaten.