Esra1260 bnde okadar evhamlıyımki yaptırdım ama bakalım sonuçlar inşallah güzel çıkar ozamn kan sulandırıcı vs kullanmıyorsun evet ilk gebelikte normal dediler ama bn dayanamadım bnm hamileyken 3,10 du şuan 2,20 gbı sonuçlar çıkıyor bi ara onuda kafama takmıştm 3,10 yüzündenmi durdu kalbi diye