Mine_34 nette okudum cok korkutucu seyler yaziyo ama genelide bu haftalarda oluyomus ikinci adet zamani geldiğinde bazi vücutlar atiyomus bazi vücutlar emiyomus kanı, düşük riski diye bisey belirtmedi doktorum saniyorum ki olsaydi derdi düşük riski ona göre dikkat edicez diye bide ilacimin dozunu da artirmadi ayni devam iğnede vermedi. Cok tesekkr ederm icimi rahatlattiniz 💙