Tgcmrt Kızlar bu haftalarda kilolar nasıl ikizlerde ben ballı süt e başladım hemen fayda gösterdi tavsiye ederim hakiki bal olması önemli.
Mervednr Tgcmrt 35+0 da 3 kiloydu 36 olduk yarın kontrol var bakalım ne kadar olduk. Baş çevresi de büyük normal doğum yapamıcam diye korkuyorum 🥴
Burcuaec Tgcmrt hakiki bal ve tereyağ tüketiyorum sabahları aynı etkiyi verir mi? Süt içemiyorum son haftalar hemoroid ağırlaştı 😩
Meleksima Tgcmrt ben içemiyorum yaa ne süt ne yıgurt ne birsey ceviz yiyebiliyorum ancak aklıma geldikçe de gunde uc tane hurma
Tgcmrt Burcuaec bi kupa süt e koyuyorum ben bal tereyağ okadar yenmez ama inşallah oda fayda eder canım
Tgcmrt Meleksima çok geçmiş olsun doktorunuza söyleyin belki bişey verir bağırsak düzenleyeci , beslenme önemli.
Meleksima Ben gunde de kabızlık var ama ne yersem hemen de cıkarmak istiyorum anında hamıle değilken de oyle idim şimdi daha zor oluyor yaa hem ıyı bırsey hem de kötü gibi
Burcuaec Tgcmrt bugün bende başladım ballı süte 😁 yarın öğreneceğim kilolarını inşallah. Kaç oldular seninkiler erken doğuma gerek var mı hala?
Tgcmrt Burcuaec ikiside 300 gr aldılar doktorum da madem alıyolar 37 lere kadar tutalım dedi , taşıması daha da zorlaşıyo her geçen gün 😰 hayırlısıyla bi atlatsak.
Burcuaec Tgcmrt süper canım çok sevindim taşıyacağız inşallah aramızda 3-4 gün var aynı durumdayım bazen hemen alsalar diye pes edesim geliyor ama 1 gün bile bebeklerimiz için çok değerli az kaldı şükür 🙏
Tgcmrt Fatmalipelit onunla ilgili bi bilgim yok ama kaynamış süte koyulcak demedim ki zaten.Ben sıcak sevmediğim için hep soğuk süte koyuyorum😊