mrvkndkc Bende öyle hissederdim hep hatta evlendik eşimde bende ilk 2 sene bebek istemedik eşim askerdeydi düğünümüz haziranda olacaktı eşim ocak sonu askerden geldi ve ben 2 hafta sonra hamile kaldım yani kalmışım hiçbir belirti yoktu adetim 2 gün geçince test yaptım öyle hamile olduğumu öğrendik eşim öğrendiğimizde hiç istemedi bende istemiyordum ama hamile olunca Allah insanın içine o sevgiyi veriyor istemediğim halde hamile olduğumu öğrenince çok mutlu oldum 😊 haziranda düğünümüz oldu 18 haftalık hamileydim kızımla oynadık düğünümüzde Bi güzel 😀😀 şimdi 26 haftalık hamileyim iyiki geliyor kızımız diyorum çok mutluyum hele hareket edince nasıl seviniyorum anlatamam. Sende alışırsın canım zamanla doğunca da kucağına alınca nasıl mutlu olursun. Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı inşallah 🙏🏻😊