glsmoztrkk Herkese merhaba bende doğurdum kızlar 20 günlük olduk bile :) Bu benim 2. Gebeliğim ilki zorunlu sezeryan olduğu için bunda da sezeryan oldum.. Planlanan tarih 15 ağustostu ama 6 Ağustos gecesi sancım ve nişan gelince hastaneye gittik nstde de sancılar çıkınca direk ameliyathaneye alındım.. Kızım solunum sıkıntısından 4 gün küvezde kaldı ama artık yanımda çok şükür :) Sezeryandan korkmayın eğer zorunluysa kimseyi dinlemeyin.. İlk kalkış biraz zor evet ama sonrasında ne kadar yürürseniz o kadar çabuk iyileşirsiniz. Psikolojik olarak kendinizi iyi hissedin sonrası gelir. Ben 2. Günümde ayaktaydım kendi başıma kalkıp yatabildim.. Sezeryan öyle korkunç birşey değil eğer zorunluysa hiç korkmayın sizi korkutan insanlardan da mümkün mertebe uzak durun :)) hepinize hayırlı kolay doğumlar diliyorum.. 😊
Aysedgrlikrkmz glsmoztrkk maşallah böyle postlar içimi rahatlatıyor benim de sezeryan olacak çünkü geçmiş olsun Rabbim sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin inşaallah 🥰🙏🏼