Symamasal ben doktorumdan çok memnundum cahit bey di ama ebelerin hiç biri işini yapmadı ben kendi kendime doğumumu yaptım 4 yıl oldu tabi şimdi nasıl bilmiyorum ama ilgisyzlerdi benim saat aksam 11.30 da suyum geldi ve gittik doktorumu aradık tabi doğumuna bomboş du bi bendim baktılar açılma bir santim ve lagma verdiler gittiler herhalde hemen dogum yapmicami düşündüler ve bırakıp gittiler yanımda yanlız ablam vardı benim sancilarim arttı artık dayanamiyordum dışarda eşim ailem sesimi onlar bile duymuş yani düşünün ve koca dogumhanede ablam ve ben varım telefonlar çalıyor kimse yok ve doktorum geldi gördü hiç kimsenin olmadığını o yatirdi beni dusunun o koltuga peşinden 6 ebe birden geldi ve kızdı tabi ve 5 dk icinde dogmumu yaptim.aciklamslarida bu kadar çabuk dogum yapacağımı düşünmemişler dusunce sizler 1.30 saatte dogurdum ama bide vana sorun neyseki doktorum geldi onların haber vermesini beklememis.düşünün yani cahit bey gelmeseydi ben kendim yapacaktım üstelik ilk dogumum ve sürekli tuvaletim car sanıyordum orda bile dogurabilirdim.biraz korkutacak bu anlattıklarım ama bilginiz olsun diye o hastaneye giden arkadaslarima anlattım ebelere dikkat edin uyanık olun yani yoksa doktorundan çok çok memnundum ikinci gebeligimdede yine cahit beye gittim ama düşük yaptım bi daha olsa yine giderim ama