Agimgillerden ben 29+4 ken doktora gittim bebek ters bu sekil devam ederse sezeryan olacaksin dedi daha 11 hafta var döner ıllaki dedim evet dönebilirde donmeyebilirde dedi bugün 30+2 baska doktora gittim kafası aşağı dönmüş doğum pozisyonunda dedi gecen girmemişti dedim bebek bu dönüp duruyor dedi bende anlamadim şimdi aynı pozisyonda mi olacak doğuma kadar.. ve gerçekten kasık ağrısı ve bel ağrısı cok oluyor