Dilek6161 Kizlar ben progestan 200 mg fitil gibi aliyorum uyumadan once ve her sabah kalktigimda siddetli karin agrim oluyor yarim saat sonra geciyor progestan yuzundenmi oluyor acaba bilgisi olan varmi ? 11+3 ikizlere hamileyim
Sedef5534 Dilek6161 bende kullandım canım ama karın ağrısı yapmadı hiç idrara sıkışıyorsan uyku esnasında o yapabilir ama her zaman oluyorsa bi doktoruna sor istersen
Clk Dilek6161. Ya şöyle ben progestan kullanirken ara ara ishal oluyodum onub karin agrisini cekiyodum.ilac bitince daha sorun yasamadim.
Ebiyim Ben aylardır Progestan kullanıyorum ama hiç öyle bir şikayetim olmadı. Benim de ağrım var ama progestandan önce de vardı.
Ebiyim Dilek6161 hava o kadar sıcak ki klima altında değilseniz sanmam. Gerçi bu sıralar yine salgın var sanırım. Ama idrar yolu enfeksiyonu vs var ise hem ağrı hem sancı yapar.
Dilek6161 Sedef5534 idrar yollarimda enfeksiyon var o karin agrisi yapar demisti doktorum cok su tuketmemi soyledide ben icemiyorum byrda bir kac kisiden sordum bende sormak istedim gercekten karin agrisi omu yapiyor diye