Nesya Merhaba, bence normaldir benim de ilk haftalarda yani 10. 11. Haftalarda oldukça belirgindi herkes ne kadar büyük karnın hatta ikiz mi diyenler oluyordu ama bi zamandan sonra karnımın büyümesi durdu normal aylarına döndü endişe etmeyin doktorunuz da normal dediyse iç karnınız küçüktür 🙏🏻