@Deletedmom277 haklısınız, ben devlete gidiyorum doktor biraz korkuttu gününü 2 gün geçmiş riskli gebelik grubuna girdin dedi, benim gittiğim hastane kadın doğum ve çocuk hastanesi, beni eğitim araştırmaya yönlendirdi, ben de hep kendi sancım gelerek hastaneye gitmeyi hayal ediyodum, nst de sancım çıkıyor, ama doktor çok önemsemiyo sancımı demekki baya az, devlette de kayda değer sancıların olması lazım ki açıklık kontrol etsinler daha benim açıklığıma bakmadılar hiç 🥺