ilknurmup benim de genelde hep hareket-i solda. doktora söyledim, bebek hep dönüyor her yerde hissedersin dedi. bu haftalarda hareket alanı da fazla. daha ilerde baş ayak belli olur ama şu an sürekli hareket halinde imiş.
yine de ben de çoğunlukla solda hissediyorum