Arzuu35 Kizlar az once hastaneden ciktim beni buyuk araştırma hastanesine yonlendirdi suyum az gerilik 2 hafta var cok kotuyum eger simdi dogsa yasar mi :(
HavvaCenk Arzuu35 6 aylık doğan bebeklerin bile yaşama ihtimali var ki sen 7 aylıksın 🙏🏻 Kalbini ferah tut 🙏🏻 %90 yaşama ihtimali var 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
EAK Arzuu35 benim arkadaşım 29+ da doğurdu 1300gr doğdu bebek.2ay küvezde kaldı maşallah şimdi 2 yaşında.Korkma bu dünyada nasibi olan yaşıyor.Stres sıkıntı uzak dır bolca yat ve bol bol su iç.
HavvaCenk Arzuu35 canım nasibin neyse o olsun sen kalbini ferah tut ALLAH’a tevekkül et. Erken doğmak varsa nasibinde yapacak bişey Yok. Ama sen pozitif ol, sakin ol, herşey yoluna girer ALLAH’n izniyle 🙏🏻
Arzuu35 EAK dogru diyorsunuz yiyecek ekmegi varsa yaşar rabbim buyuk.. insan tutamıyor kendni elde değil uzulmemek
Arzuu35 HavvaCenk ALLAHa sığınıyorum rabbim ne derse o olucak insallah hersey daha guzel olur bakalim sagolun
EAK Arzuu35 ama stresin bebeği kötü etkiler.Zaten iğneyle bi kaç zaman tutuyorlar içerde.Bi de bebeğin ciğerleri gelişsin diye anne karnındayken iğne yapıyorlar.Rabbim hayırlı zamanda sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım.
Ebiyim 650 gram doğan bebekler yaşıyor. Sen üzme kendini. 26. Haftadan itibaren yaşama ihtimali %90 oluyor. Üzme kendini. Güçlü dur ki bebişin de güçlü olsun 💪🏼🌸
Arzuu35 EAK haftada 2 kez takip edecekler riskli gebelikmis bakalim en azindan bi 4 5 hafta daha gecse icim rahatlicak