Mrbrn canım selam ben Serklaj olup bebeğimi sağlıkla kucağına alanlardanım. Öncelikle kaybın için başın sağolsun , benimde 4 tane kaybım var 4. Düşüğüm 18 haftalıktı. 21. Haftada ayrıntılı ultrason da rahîm ağzındaki hunileşme ve 14 mm düşmesi sonucunda Serklaj oldum riskleri benide korkutmuştu ağlayarak girdim ameliyathaneye saolsun doktorlar sakinleştirdi beni ve bol bol dua ettim , senin yine haftan küçük korkma inşallah birşey olmayacak . 21. Haftada Serklaj oldum 37. Haftada dikiş alındı bebeğim 38+2 doğdu çokta kolay Doğum yaptım şimdi kızım 4,5 aylık. Doğuma kadar hep yattım enfeksiyon riskine karşı bol bol su içtim , doktoruna güven ve iyi düşün. İçin rahat değilse daha iyi bi doktor seçebilirsin. Perinotolog (riskli gebelik bölümü) araştırabilirsin. Geçmiş olsun 🌸