Bahar6319 öncelikle çok gecmıs olsun kanaman ıcın progestan vs tarzı bır ılac kullanıyormusun kendını cok yorma devamlı yat dınlen ve olurda erken dogum olursa yenıdogan yogun bakım unıtesı gelısmıs olan cıhazları ıyı olan bır hastane bulmanızı oneririm benımde ıkız gebelık ve 2 tane miyom var ve bebeklerden bırının eşi asagıda bazı doktorlar korkutuyor banada cok ıyı seyler soylenmemıstı ama 32 haftalık olduk oyuzden kendını strese sokma ılaclarını kullan ve ayakta cok kalma