Sena11 merhaba ben varım. Çok erken haftalardan beri yaşıyorum tam anlattığınız şekilde. Uykudan uyandıran ve açılana kadar ağrıyan bir uyuşma, sızlama hali. Doktorum yapacak bir şey yok dedi maalesef. Gün içinde bol bol hareket ettirmemi ve magnezyumumu ihmal etmememi söyledi. Şu an 33. Haftadayım, biraz daha iyi diyebilirim ama tam olarak geçmesi doğumdan sonra olacak galiba. Hayırlı doğumlar.