NurBalkas
Selam kızlar 36 haftaya çok şükür geldik.
Ama artık ağrılardan bıktım son zamanlarda sürekli bi yerlerm ağrıyor.
Süreklide idrar yolu enfeksiyonu tekrarlıyor.
Zaman geçmek bilmiyor iç sıkıntıları başladı sürekli ağlama hissi.
Sizde durumlar ne 🤦♀️