Bsraa1 bugün ilk çatı muayenemi oldum 39+0 dayım😀 kesinlikle hiç korkulacak bişey çok kolay oldu ben daha zor olur diye düşünmüştüm. 2 parmakla baktı 10 saniye falan sürdü sonrasında da hiç ağrı falan yapmadı. Rahat bırakın kendinizi kızlar korkulacak bişey yok kesinlikle😀