Kızlar 2 senedir gebelik olmuyor . Eşim sperm testi vs. Verdi sağ ve sol testiste kist çıkmış. Doktora randevu aldık daha soramadık. Sizce ne bu. gebeliğe engel mi. Tedavisi var mı. İnternetten hiç birşey bulamadık . Bende hiçbi sorun çıkmadı ovulasyon kullanıyorum Her ay 3 gün yumurtlama görüyorum hatta. Şimdiden teşekkürler
https://hizliresim.com/vaaqzm