_vesileaksoy Adete kac gun kala ovulasyonda test yaptınız? Mutlaka t cizgisinin koyu cikiyor mu hamile olunca
Deletedmom00313 _vesileaksoy bende şuracıkta bekleyiyim bari şimdi bende ovülasyon yaptım bakalım koyu mu çıkacak diye 😂
Birminiksusamtanesi _vesileaksoy yumurtlamadan 13 gun sonra koyu cikti o zamana kadar hep silikti her gun baktim yumurtlamadan sonra. Once gebelik testi yapmistim ben onda cikinca ovulasyon nasil gozukecek bugune kadar hep silikti diye baktim iki cizgide esit cikmisti
_vesileaksoy Deletedmom00313 bende yaptim da adetime var daha 5 gun falan ovulasyon testiyle deneyeyim dedim ama normal silik cizgi cikti yumurtlama ustunden 10 gun gecti ah bu sabirsizlik
Deletedmom00313 _vesileaksoy https://i.hizliresim.com/5NNB2M.jpg benim bugünle beraber 4 günüm var bu şekilde çıktı
kitapkurdu Benim elimde normal test olmadığı için ben de Ovülasyon testiyle baktım dün ama aşırı koyu çıkmadı. Bugün normal test aldım pozitif gördüm. İsterseniz atayım fotoğraf
denizadaalpp ben adete 2 gun kala ovulasyonla ogrendim canm silik cikmasi gerekirken koyulasmisti baya sonra gebelik testi yaptim pozitif
Firdevs3436 Kızlar kpyu çıksın yahut cıkmadın silik bile çıksa gebelik vardır ben jamile olduğumu öğrendiğimde yaptığım test te cizgi silikti 6 saat sonra tekrar yaptığımda daha net cıkmıştı şuan 7 aylık oğluşum çok şükür Deletedmom00313 kitapkurdu
_vesileaksoy kitapkurdu yumurtlamanin üstünden 10 gun gecti ovulasyonda da normal gebelik testinde de cikmaz dimi
Nesya benim adete 3 gün kala ovulasyon yaptım t çizgisi c kadar olmasada belirgindi belki yumurtlamadır dedim erken gebelik testi yaptım ertesi gün o da silik cıktı yınede bekledım regli günü hasta olmayınca saglık ocagında test yaptım hamileymişim yani silikte olsa cıktı bende
_vesileaksoy Nesya benim su an ovulasyonda noyle cikmasi normal mi 5 gun var adete 10.gun yumurtlamanin ustunden neyse adetimi bekleyeyim
Nesya _vesileaksoy çok erkense gebelik varsa bile çıkmayabilir benim yumurtlamanın üstünden 12 13 gün geçmişti yaklaşık ama kan tahlili için regliyi bekledim tabi hayal kırıklığı yaşamamak için
_vesileaksoy Nesya yumurtlamadan beri hala goguslerim agriyor ve hala sis ve vucut sicakligim hic dusmedi