Annemiolcam hamilelik konforlu mutlu huzurlu geçmesi gereken bir süreç.belli ki bu şekilde hamileliğinde zor geçicek. Herşeyi düşünmek lazım ve bence bu konuyu eşinlede konuşman lazım onunda çocuğu sonuçta. Aslında oda bebeğin hareketlerini hissetmeye başladığında çok değişirde senin bunun için sabretmen, usul usul, sevgiyle aile olmayı anlatıp öğretmen gerekiyor sanırım. Ömür yontmakla geçiyor maalesef.