Superfreshlerim Burcuu5 benim ikiz gebelik biri aşağıda biri yukarıda canım, doktor son kontrolde 5. Ayın sonuna doğru bu da yukarıya çıkar büyük ihtimal dedi
Caglaak Burcuu5 5. 6. Aydan sonra çoğu zaman yukarı çıkıyor meraketme ilk aylarda aşağıda olmasi normalmiş
Superfreshlerim Burcuu5 canım korkma ilerleyen haftalarda seninde yukarıya çıkabilir, çıkmazsa bir sorun olur mu dedim doktora hiç bir sıkıntı olmaz dedi, sadece ara ara kanaman olabilir dedi
Caglaak Burcuu5 aynen sadece mecbpuri sezaryan yapıyorsun benim şu an yukari cikti 27+3 olduk sende kafana takma rahat ol bebeğinle hamileliğin tadını çıkar
2cocukannesiiii Ben de aynı durumdayım 34 haftalık hamileyim doktorum bize bir zararı yok dedi ama en iyisini Allah bilir ağır kaldırma çıkar Allahın izniyle yukarı
Burcuu5 Caglaak sezeryan olsun hiç önmli deil saglıgı yerinde olsun başka hiçbişey istemiyorum gerçekten
Burcuu5 Superfreshlerim banada kanaman oldu mu hiç dedi olmadı dedim ama ekstra bişey demedi inşallh olmaz ya zaten evhamlıyım sanırım dahada korkarım o zamn
Superfreshlerim Burcuu5 aynen canım daha çok korkuyo insan ama kanamanın ondan olup bebeğin sağlıklı olduğunu görünce dünyalar senin oluyor, inşallah hiç yaşamazsın, sağlıkla bebeğini kucağına alırsın
Caglaak Burcuu5 insallah sağ salim kucağına alırsın ama hiçbir zaman kötü düşünme her zaman iyi düşün iyi olsun
Burcuu5 Superfreshlerim amin balım cümlemiz inşallh hayırlısıyla inşallh hepimiz evlatlarımızı kucagımıza alırız 🙏🏼