Edaa3595 he benimkide oyle iste daha dazlasi olmadi ki bugun dahiliye doktiru guldu dedi kac haftaliksin dedim 32 😅😅
E zaten son ayindasin dedi bana niye yollamislar
Ya dedim bu inip cikiyo gebelikte oynarmis dedim
Kanin dusmus ondan yukselmistir dedi ben bi arastirayim da ona gire ilac vereyim dedi simdi yarin tekrar sabahtan gidip kan vercem 😬