Cerenyrt ben 22. Haftadayım benimde oluyor ama tansiyonum düşük baygınlık evresinde oluyor o beyaz toZlar. Doktoruna söylemekte yarar var gebelik zehirlenmesi sanırım idrardaki proteinden belli oluyor. Tansiyon normal olsa bile idrarda yüksek çıkanlar olabiliyormuş.