Ppinarr bende gülfem hanıma gidiyorum 5 kere doktor değiştirdim en son gülfem hanımda kaldım bide benim tercihim bayan doktordan yöne olduğu için iki doktoru da sordurmuştum Fatma hanımı bilmiyorum ama onun için biraz asabi diye duydum gülfem hanımı seçtim baya da memnunum kendisinden nasip olursa 2 hafta içinde de doğumum var normal doğum ücreti 2250 tl , zorunlu sezeryan 3250 tl diye hatırlıyorum muayene ücretleri de 125 tl oldu yılbaşından sonra