GamzeAltndas Merveliyy Evet Canım kasiklarinda karında sancılar kramplar oluyor . Ben hamile olduğumu o sayede anladım . Korkma bunlar çok normal sadece kanaman olur dayanamicak kadar şiddetli ağrın olursa hmen doktora git onun haricinde korkulacak bisey değil ☺
Ozgecaann Merveliyy ah olmaz mo adet olucam gecikti sandım hamilesindir diyenlere imkanı yok dedim aynı adet sancım gibiydi 5. Haftadan sonrada sağ kasığım ağrıdı yaklaşık 11. Haftaya kadar şimdi hala arada bir aşrıyor rahim büyüdüğü içinmiş normal halinizle karşılaştıramayız sonuçta. Doktorum normal bu ağrılar iki kemiğin arasında içerden ve belinden vuran sancı ve kanama olursa kork demişti zaten sen anlarsın onu dikkat et bol bol dinlen canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
HseyinSemaBarak Merhaba kızlar bugün bende anne olduğumu öğrendim 4+6 günlük 🙏 ara ara kramp ağrım oluyor ben çok korkuyorum düşükde yapmıştım tekrardan bişi olurmu acaba😒😒
GamzeAltndas HseyinSemaBarak bende düşük yaptım Canım ama hic ağrım felan olmadi . Suan ağrıdığında seviniyorum bebegim iyi diye . Ağrılar rahimde buyuyen kese sayesinde oluyormuş. Kese büyüdükçe kaslar kasılıp ağrıyormuş . Benim bildigim dayanamicak kadar Ağrı olursa doktora gidilmeli . Ben doktoruma sordum çok agrım oldu diye normal korkma dedi . Rabbim bebeklerimiz sağlıkcakla kucağımıza almayi nasip etsin canim 🙏🏻☺
Merveliyy Ayy çok teşekkür ederim bazen sağ bacağıma kalçadan beri çok kötü bir ağrı giriyor korkutuyor beni zaten kasiklarim berbat bir şekilde iki saatte bir giriyor
AycanFb Birde adet zamanı yaklaştığı zaman adet olacakmışsınız gibi ağrılar olur ilk haftalarda bana da olmuştu adet olacam diye korkmuştum çünkü kendimi hamileliğe hazırlamştım ☺☺ Çok şükür hamileymişim😇
HseyinSemaBarak Merhaba kızlar bugün doktora gittim kan tahlili yaptırdım 2630 cıktı değerim doktor değer düşük dedi bana keseyi gördü 2 mm kadar dedi 2 gün sonra gel tekrar bakıcam o zaman görünür dedi bu doktorlarda bi acayip acaba kötümü değerlerim 😒😒
Ozlemcakan HseyinSemaBarak değeriniz kaçıncı güne göre değerlendirildi o önemli yoksa iyi bi değer vajinal muayene ile kese görülebilir
HseyinSemaBarak Ben 24 ocakada düşük yaptım hemen peşine hamile kalmışım doktor zaten ne dediği belli de değil ki uyuz etti beni pişman oldum o kadına göründüğüme bana şu kadarlık faln hçbişi demedi bide özel