aeae Merhabalar ☺️ Adana’da hangi hastane ve hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz?? Doktor seçmemde yardımcı olabilir misiniz?
Ayse_Gul aeae canım ben araştırdım ama özeller çok pahalı o yüzden Mersin’de Doğum yapmayı planlıyorum Allah izin verirse
Esarikay aeae merhaba Güzelyalı Hastanesi'ne gidiyorum Yasemin ilkit e. Memnunum tavsiye ederim. Nezihi Bey var onu da çok ovuyorlar
Nnurmehmet aeae Canım Ortadoğu Hastanesinde Önder Başeğmez'e gidiyorum sağolsun ilk tedavisinde hamile kaldım 15 ay sonra (düşüğümden sonra gitmediğim doktor kalmamıştı) Şuan 10+4 haftalık hamileyim ve doktorumdan çok çok memnunum sağolsun güler yüzlü uzun uzun kalıyorum gidince sordugum soruları sıkılmadan cevapliyor ben sormadan da herşeyi anlatıyor detaylıca çok iyi bir doktor tavsiye ederim pişman olmazsın ☺🧡
Minnosizmmm aeae ben ortadoğu hastanesinde filiz kavisecene gidiyorum çok tatlı bi doktor daha önce tedavi amaclı başka başka doktorlara gittim hiç bir sonuç alamadım ama çok şükür filiz hanım ilaçsız bir şekilde normal hamile kalmama sebep oldu hatta tayinimiz çıktı uzak bi ilçeye geldik ama ona rağmen her randevuma giderim
ogrenenefe Canım merhabal 🤚🏻 Ben özel adana hastanesine(universal) gidiyorum. Doktorum cazip kocabağlı. Böyle bir doktor görmedim resmen mükemmel her ay gün sayıyorum ne zaman gidecem kontrole diye. Şiddetle tavsiye ederim ☺️ Ssk lı isen çokta ücreti yok muayene 85 tl doğum 1500 tl. Eğer özel adana hastanesini tercih edersende akdeniz vakfına başvurup %20 indirimden yararlanabilirsin. Yani muayenen 70 doğumun 1200 olacak şekilde. Gidersen bilgilendir 🥰🥰
Cansuu01 aeae medline hastanesinde eşref nezihi beye gidiyorum. Yarı zamanlı Güzelyalı hastanesinde de çalışıyor. Ben çok memnunum, doktorumuz çok ilgili, sorduğum tüm soruları içtenlikle cevaplıyor.
Bsralsn aeae canım kızımı Özel Güney Adana hastanesinde doktor osman çakarda Doğum ettim çok çok memnunum efsane bi doktor. 13 haftalık ikinci bebeğime hamileyim şuan Malatya’da yaşıyorum Doğum için yine Osman beye gidicrm inşallah