Satiii 31+1 haftalığız doktor gelişimi önden gidiyor ve suyun fazla dedi 2230 gr mış. Nst ye bağladı gayet iyi dedi. Başka bişey demedi. Beslenmeme falan nasıl dikkat etmem gerekiyor şekeri tuzu karbonhidratı kesmem gerektiğini okudum birde meyve tüketimini azaltıp bol yürüyüş demişler. Normal içtiğim suyla plesantadaki suyun bi ilgisi var mı su içmeli miyim içmemeli miyim ?
Anne6161amine Çokta fazla degil miş ileride olması benım 32+2 2100 gramdı doktor normal dedi ki bebeklerin 1 hafta falan ilerden gitmesini normal karşılıyorlar ama suyunuz hakkında bişi diyemicem