Ilknur67 İyi günler arkadaşlar 22 haftalık ikiz gebeliğim var tüp bebek... İlk bebeğim 18 haftalıkken düştüsuyum boşaldığı için bu gebeliğimde önlem olarak serklaj oldum (rahim ağzına dikiş atıldı) Suan 22 olduk her hafta proluton depot oluyoruz 1 kere erken doğumu önlemek için.. Daha önce proluton kullanan varmı aranızda? İğneden bi gün sonra karnımda ağır bi sertlik söz konusu oluyo gaz problemi yaşıyorum sancılanıyorum resmen doğum yapacakmışım gibi büyümeye başladıkça bebişler ben erken doğum yapcam korkusundan mı sıkıntıya giriyorum anlamadım?@ikizgebelik
Mutlu_E Ilknur67 bende ikizlerime hamileyim canım haftada 1 proluton iğne vurunuyorum, bebeklerim iğneden sonra çok sakinleşiyorlar ve karın alt bölgemde hafif sancı oluyor 🤷🏻♀️ Bel ağrım oluyor iğneden sonra ve ayağım ağrıyor
HandeYavuz Ilknur67 canım öncelikle geçmiş olsun bende serklajlıyım 24 haftalığım proluton kullanıyorum haftada bir bende de yoğun bi akıntı oluyor iğneden sonra sanırım herkeste farklı bir etkisi oluyor
Nurdanelif Bi hafta arayla 2 kere oldum sadece kalça ağrısı yaşadım diğerlerini yaşamadım. 16 haftada kasılmalarımı durdurmak için yapıldı
Ilknur67 Mutlu_E benimde tam tersi iğneden sonra kıpır kıpır oluyorlar maşallah.. Hem sabah akşam demir ilacı alıyorum hemde progesteron içeren iğne ilaçlarda sertleşme yapıyo problem yaşatıyo zaten ama özellikle bu hafta daha ağır yaşadım korktum
Ilknur67 HandeYavuz galiba gerçekten erken doğumu önlemek için iğne ama iğneyi olduktan sonra şikayetler meydana cıkınca erken doğumumu önlüyo erkenmi doğurtmaya yardım ediyo diye düşünmeden edemiyorum bu iğneyi olduktan bi gün sonra sonra geçiyo cok sükür sıkıntım
Mutlu_E Ilknur67 bende sabah akşam demir ilacı kullanıyorum. Her gece progestn fitil kullanıyorum 🤷🏻♀️
HandeYavuz Ilknur67 çok etkili bi iğne olduğunu her vurunduğum yer söylüyor canım inşallah sağ salim kucağımıza almak nasip olur 🥰