Duygunurayyavuz
Merhaba arkadaşlar
32.haftamda doktorum nst istedi .daha önce girmedim olduğunu bilmiyorum. Özel sağlık sigortam bunu karsilamadigi için devlette yaptırıp doktoruma ileticem.ankarada bunu nerde yapabilirim .her hastane yapar mi .kadın doğum polikliniginden randevu alıp gitmem yeterli mi yoksa özellikle nst demem mi.gerekir ? Yardımını bekliyorum