Feyzaselh
Kızlar salonumuz 30 m2. 1,5 yaşında kızım ve Eylül sonu doğacak bi oğlum var. Isıtma olarak geçen sene soba kullandık ama hep tüttüğü için salonda hiç duramadık. Ve elektrikli soba kullandık. Bu sene klima almak istiyoruz. Ve buhar makinesi tabiki mecburen. Önerilerilerinizi bekliyorum 😊🙏