Dorati 12. Haftamdayım, yani hilal hanım bir an önce ultrasondan bakıyımda çık git dercesine hareket ediyor, karnımın üst kısmı ağrıyor diyorum bana diyorki bebeğin şuan alt kısımda rahimde üst karnın benim ilgi alanım değil evham yapma herşeye diyor. Sizce ne kadar doğru?