Feminel16 11 yıldır panik atak hastasıyım. Son 5 yıldır ilaç kullanmıyorum. Düzenli psikoterapi alıyorum. Şuanda 29+5 haftalığım doğumu iple çekiyorum ama bir yandan doğumu düşündükçe küçük ataklar geçiriyorum. Hamilileğimde sadece 1 kez hastaneye kaldırılacak şekilde atak geçirdim. Doktorumla konuştum beni hep sakinleştiriyor ama bir yanım hala kaygılı. Benim gibi olan hamileler var mı? Nasıl bir yol izlediniz yada izliyorsunuz şimdiden teşekkür ederim 😊
NaileK Bende de var tabi çok ileri derece değil.bende nefes alamama ve kapalı yerde duramama sıkıntısı var.nst de bile yatarken sıkıntılar yaşıyorum.34.haftadayim.tek derdim doğumda nefes alamazsam yatamazsam die.oyle durumlarda sakinleştirici yapiyolarmis o biraz rahatlattı.
Feminel16 NaileK olursa normal doğum istiyorum doğum sırasında nefesimi falan toparlayamazsam diye korkuyorum ama sakinleştirici yapmaları iyi olur
NaileK Feminel16 ben direk sezaryan olucam inşllah sakinleştirici sezeryanda yapıyolar normal doğumda bilmiyrm nasıl olur.ama allah herşeyin gücünü veriyor allah yardımcımız olsun😊