Zzeynebbbbb Kızlar 5 +2 günlük geneyim başlarda goguslerim şişti sonra bir şiş olup sonra iniyor sürekli inip şişiyor sizce bu bir sıkıntı mi dir
eserivgen Zzeynebbbbb Bunu yaşamadim daha önce ama genel rutin testlerinde veya muayenelerinde bir sorun gözükmüyorsa sıkıntı yapma ama yinede dikkatli ol şu zamanların tutunma zamanları
Zzeynebbbbb eserivgen muayenelerde tedtlerde sikinti yoktu lakin basından beri öyle inip sisiyor goguslerim