Ezgimrt1 Kızlar eşim doğuda görev yapıyor bende doğuda oturuyorum memlekete gideceğim ilk aşıyı burda 2.yi memlekette yaptırsam oluyor mu ? Arkadaşımın biri öyle olmuyor aşıyı 2 ye bölüp yapıyorlar falan dedi doğru mu ? Bana biraz saçma geldi
Naze2151 Ezgimrt1 hayır öyle değil ben 1. Dozunu yaşadığım şehirde 2. Dozunu memleketimde sağlık ocağında vurdurdum asi kartını yanına al yaparlar sorun olmuyor asi ikiye bölünmez bu arada :)
Betuel11 Ezgimrt1 olur neden olmasın 1. dozu oldum dersin şu tarihde 2. doz vurulacak yaparlar sağlık ocağında bende 1i oldum 2yi olmadım çok gerekli olduğunu düşünmüyorum
Naze2151 Ezgimrt1 hamile olmak ne zor herkes birşey diyor ama kuzum asi kartını unutma sakın tamam mi
goknurege Ben de ilk dozu farklı ikinci dozu farklı sehirde yaptırdım asm ye gidip durumu anlattıgımda hiçbisey demediler yaptılar. Sorun olmuyor