Zilan_Mizgin canim ben 5 ay bulantı çektim,daha ara ara da bulantim oluyor hatta,günlerce ağladığımı biliyorum bu daha ne zaman geçecek diye ve benim doktorum asla ilaç vermedi eğer bu yola girdiysen katlanacaksin biraz hemen ilaca baş vurmak olmaz demişti.. umarım çok uzun sürmez