ezel90 Elinde 4000 lik oksapar olan gönderme isteyen varmı raporum yok ve sıkıntı yaşamaya başladım artık
Zeynep1080 ezel90 Ben En başından berisağlık ocağına yazdırıyorum. 2x1Yazdırırsanız iki kutu alırsınız.60 tl yapıyo Doktorum daha rapor çıkartmadı.İlerde çıkarız demişti
aselzumra ezel90 doktoruna söylesen rapor ckartsa çünkü sürekli kullniosun bi süreden sonra maddi açıdan zorlayabiliyor benm raporlu olmasna rağmen yine de para veriyorum anlams değilim
ezel90 Zeynep1080 ya sağlık ocağı doktoru 2x1 yazmıyor 1x1 yazıyor günü dolmuyo falan 1 kutu 1 kutu alıyorum şimdi yine iğnem bitti ama 31nde dolcak günüm verdi eczane ama sağlık ocağı aile hekimi kıl çıktı ben niye yazıyım bu iğneyi san diyor hekimimi değiştiricem artık gerçekten raporsuz sıkıntı 😔
Purple13 ezel90( clexane iğne arayanlar elimde var ) yazıyordu galiba. Ben sağlık ocağından yazdırdım bir kere sorun olmadı.değişiyor demek ki kimi yazmıyor. Rapor neden çıkartmadı doktorun ki hem çok uyguna alıyorsun
online_mom ezel90 bende sağlık ocagından yazdırıyordum ıkı kutu yazıyordu hatta.elımdede 18 adet vardı kalan ama verdım.aıle hekımınızı degıstırme sansınız var.e devletten 3 gun ıcınde falan degısıyor bence degısın cunku yazmak zorunda
ezel90 aselzumra özel muayenehaneye gdiyorum kayıplarım oldugu için riskli gebeliğe gidiyorum oda sgk olmadıgı için çıkartamıyor raporumu 😔 artık yarısı ödeniyomus sanırım ilacın böyle bişey duydum o yüzden para alıyolar bide raporuna venöz yetmezliği yazarlarsa para ödemesizsin diye bliyorum canm
aselzumra ezel90 önceden sadece muayene ücreti vardı 2 aydır igneyede ödüyorm dediğin gibi artk yarısını karşılıyor galiba inş bi an once sende raporlu alabilirsin 🙏
Tubaibrahim ezel90 canım bulunduğun yerdeki sağlık ocakları veya eczanelere bir sor istersen. Doğum yaptıktan sonra elinde kalanlar bırakıyorlar çünkü. Ben bi kutu buldum bu şekilde kullanıyorum.
dvran22 ezel90 canım yaa yardım etmeyi o kadar istiyorumki sana elimde 6 kutu var ama benim doğum daha olmadı doğuma kadar kullanacağım için doğumu bekliyorum Eğer doğumdan sonra elimde kalanlar olursa sana yollarım inşaallah Ben bitlisteyim
Mhnds2357 ezel90 bende clexane 4000 var bir kutu istanbul bayrampaşadayım sana nasıl ulaştırabilirim?