Merilani Arkadaşlar ilk ultrasonumdu ve doktorun verdiği ultrason çıktısında 5w 1 d yazıor. (5hafta 1 günlük)Ama doktorum sözel olarak 3 haftalık olduğunu düşünüyorum dedi.kese 2mm miş. Acaba kesem haftasına göre küçük olduğu için mi böyle dedi? 🙄
fadimeozbas @Merilani Kuzum İzmire doktora gittim 5 haftalık dedi Konyaya geldim doktorum 4 haftalık dedi 😄 yani o değişiyor çok
Baloglum93 Bunun bı çok sebebi var geç döllenmeden suphelenmis olabilir kesenin ölçüsüne göre çünkü oraya son adetini giriyor ona göre uyumlu olması gerekiyor yada doktorun cihaz ölçüleriyle ilgili olabilir bı iki hafta sonra tekrar gidersin doktora
Merilani Baloglum93 4gün sonrasına yine çağırdı gideceğim Ozaman daha net belli olur sanırım herşey.Ama insan evham yapıyor neden tutarsızlık oluyor diye😓
Baloglum93 Merilani Bebek büyüdükçe o fark kapanıyor canım gorumceminde bebeğinin gelişimiyle son adet tarihinin arasında 15 gün fark cikiyodu şimdi düzeldi
Medine_1992 Canım ben bu konuyu doktoruma sormuştum gebelik hesaplanırken son adet tarihimizi baz aldıkları için aslında hamile olmadıgımız iki haftayıda saydıkları için 5 haftalık deniyor ama aslında hamile kaldığın günden gecen süre 3 haftalık oluyor bazı doktorlar o 3 haftayı söylüyor yani aslında tam uyumlu umarım anlatabildim 😁
Merilani Zulubik doktoruma göre 3 haftalık ve yanlış duymadıysam kese 2mm olmuş dedi🤔çarşamba tekrar gidicem detaylıca bir sorayım en iyisi.
Zulubik Merilani eğer 2 mm dediyse doğru demiş, 3 haftalik gebeliğin. 5 haftalik olsaydın kesen daha büyük olurdu.
Merilani Zulubik doktorun verdiği ultrason kağıdında 5 hafta yazıor ve beta hcg değerimde 4/5 hafta aralığındaydı, oyüzden acaba gerıde mi kese niye 3 haftalık diye sıkıntı yapmıştımda...
Zulubik Merilani aslında ultrason kağıdında kese boyutuna göre yazıyor gebelik haftası. Ama 2 mm lik kese de 5 haftalik olmaz. Ben de anlamadım.
Merilani Zulubik aynen işte benimde aklım karıştı o yüzden🙄hayırlısı bakalım bu gidişimde netleşir artık.