Ozeyyneb Buseeeee evet daha bugün gittim doktora. 8. Haftaydayım, doktor öyle her zaman göremezsin yurtdışında bütün gebelik boyunca 3 kere gösteriyorlar bizim türkler her gün görmek istiyor dedi😅 ama yinede gösterdi sag olsun🤗
Fatmanur_yakup17 fadimeozbas Buseeeee evet oluyor şuan 3 aylık olduk en son 8 haftalıkken gittim bi daha gitmedim
Sumeyye_g Buseeeee aynen ya bide bu haftalarda hissedemiyoruz ya acaba bi sıkıntı var mı yok mu iyi mi diye gergin baktırmak istiyorum
fadimeozbas @Buseeeee En son 7 haftalıkken gördüm çocuğumu doktor taaa 1 ay sonrasına randevu verdiydi 3 Eylüle hiç haberim yok ondan 🥺
Yagmur2020 Ben duyamayacağım diye çok korkuyorum.Bana dua edin ne olur sizde de böyle korkular oldu mu
Kbra7777 Yagmur2020 ben de korkuyordum şükür duydum herşey olacağına varır anın tadını çıkar kendine bu günler çok kıymetli