_MissLaviNia_ benim 2evladım var,kızımda bende bilmiyordum,hemen hamile kalmıştım oğlumda duymuştum araştırdım ama önemsemedim korunmayı bıraktık ona da hemen hamile kaldım,3.çocuk için karar verdik ona da o ay kaldım 10.haftada kalbi durdu malesef :(mayıstan beri korunmuyoruz şimdi de olmuyor,aslında eşim daha çok takıyor kafaya 3.çocuğu,benim içinde çok iyi olur yıllarca iş ev araba okul hepsini tamamladım 2çocukla,3.yü o yüzden istiyoruz rabbim nasip ederse,yaşım ilerliyor o yüzden istiyorum bir de kaç çocuk olursa olsun insan sabırsızlanıyor ve acemilik çekiyor😊