Seherbrs bazen hissedilmiyor hareketleri üzülme bişey yoktur. Ben 19. haftamda başladım o tıp tıp ları hissetmeye ve hergün olmuyordu, yani aslında oluyormuş ama biz hissetmiyormuşuz bizimde hareket ettiğimiz ana denk gelebiliyormuş ve birde günün çoğunu uyuyarak geçiyorlar tabi büyümek için :) kendini strese sokma boşuna. Bak benimki 23 oldu durmuyor belli saatlerdr, seninkide öyle olcak annesi. Onlar bizim streste olduğumuzu bilip iyice hareketsiz kalıyor enteresan bi şekilde. Normal yaşamına devam edip sürekli onu duymaya çalışmazsan stresten kurtulursun. İlerleyen zamanda duycaksın her hareketi az kaldı sabret canım.