Serifeee Kizlar 36+3haftalik hamileyim biliyorum dha erken ama ne bi bel agrisidir ne kasik agrisidir ne kasilmadir doguma dair hiçbir belirtim yok galiba hiç doğuramiycak gibiyim😁ben gibi hiçbir belirtisi olmayip doğum yapan varmi çok merak ediyorum
smyr35 Serifeee bebeğiniz sağ ya da sola doğru toplanmıyor mu hiç. Bende 34+5 im uzun zamandır kasılma yaşıyorum. Valla maşallah size.
Ozgekrmn Serifeee 36+3 deyim oğlum çok hareket etmiyor korkutuyor biraz ya da ben çok kafaya taktığım için hissedemiyorum. Yani çok itiyor beni ağrı veriyor sağa veya sola toplanıyor. 3 gündür ağrım var yavaş yavaş başlıyor sancılar 😞
Nilya Serifeee hiç öyle demeyin bende öyle düşünüyordum. Ancak ağrı gelince bi an önce bitsin diye dua ediyorsunuz 😁
Serifeee smyr35 cnm o günde 5 6 defa oluyo ama o kasilma degilki kasilma başka bşeymiş daha geçen öğrendim bnde bunu😁
smyr35 Serifeee kasılma dediğiniz şey neymiş peki? Benim bebeğim de tek bir tarafa toplanıyor öncesinde de hafif bir sızlama oluyor. Bu bazen tüm karında oluyor top gibi şişiyor benim bildiğim bunlar kasılma.
Serifeee smyr35 o bebeğin toplanmasiymiş cnm .kasilma ayriymiş bebek toplanmasi ayri şeylermiş.kasilma karnin birden taş gibi sert olmasi ve nefesinin kesilmesiymiş
seymaaygunsafca Valla bende 37 haftaligim bende de belirti yok.ama.nst az sancilarim cıktı biz hissetmiyor olabiliriz