Kubragokturk Kızlar benim sorum hamilelik ile ilgili degil. Kız kardeşim hamile kalmak istiyor ama doktora gitti doktor rahminin eğri olduğunu Y şeklinde olduğunu söyledi. Bu gebeliğe engel mi ? Aranızda bu durumu yaşayan var mı ?
Yavuzum1202 Eğriyi duymadım ama benim ters normal insanlardan tam ters duruyormuş ama evlendiğim gibi hamıle kaldım