perice Arkadaşlar uzun bir süredir isim kararsızlığının içindeyim. İki isim koymak istemiyorum. Ben de sizlerin fikrini almak istedim. Doğuma çok az bir zaman kaldı ve ben artık bu kararsızlıktan kurtulmak istiyorum. Lütfen yardımcı olun 🙏
perice Umay ismini eşim daha çok istiyor nehir i ise ben. Umay’ın anlamı çok güzel soy isimle de uyumlu. Ama kalın sesliler olduğu için mi bilmiyorum bana ağır geliyor.. içime de sinsin istiyorum . Çevrenizde tanıdık Umay isimli çocuk var mı arkadaşlar ? Çok zormuş bu isim mevzusu :(
Busramerve perice harf analizine inanıyorsan eğer içinde a harfi olan isimler şanslı oluyor canım. Ben de a lı isimlere takmıştım o yüzden 😂 uraz koyacağım oğluma inşallah, kızım olsa umay düşünebilirdim güzel isim. A harfi de var😬
fadimeozbas @perice Gözler yıldız kaş hilal, almış ele okla yay, gel bir Turan kuralım, kızımız olsun ''Umay'' 🌸🤗🙏🏻 bu şarkıyı dinle daha çok seversin🤗