AntisosyalKelebek Daha 7 haftalık hamileyim ama o malum bulantı hep benimle bazen yemeğin ortasında kalkıp lavaboya koşuyorum iştahsızlık da cabası halsiz düşüyorum ne zaman normale dönerim sabırsızlıkla bekliyorum 😔@
DemetDigesu AntisosyalKelebek benım 16 haftaya kadar devam ettı.. sımdı 30+5 ıkı gundur tekrar basladı ınsallah sızın hemen gecer ve benım gıbı donmez
AntisosyalKelebek DemetDigesu inşallah geçer çünkü artık halsiz kalıyorum 😔 umarım tez vakitte seninde geçer sağ Salim alırız kucağımıza bebişlerimizi❤️
Betul-_ @AntisosyalKelebek 31 haftalık hamileyim mide bulantım hala benimle ve hala yemeğin ortasında lavaboya koşuyorum.. 😰
AntisosyalKelebek Betul-_ ay allah kurtarsın çok zor çok ne çubuk kraker ne leblebi ne başka bişi çözüm yok 😣