Ssseda Merhaba anneler veya anne adayları bende bu clexane 400 anti - xa IU/0.4 tek kullanımlık enjektör iğneden fazla elimde var eğer bu iğneyi arayan ihtiyacı olan arkadaşlar varsa hemen kargo ile gönderebilirim.
DemetDigesu Ssseda ustte kalsın bende o ıgneden hergun vuruluyorum gunde ıkı kez hemde umarım ıhtıyacı olan bırıne ulaşır
ezel90 Ssseda bende bu iğneden arıyordum az önce post açmıştım raporsuzum 😔 gönderebilirseniz çok memnun olurum instagram adresim @aslihanayhun buradan konusabiliriz canım
isimsizbebek elfayaz Ssseda @DemetDigesu iğne çok yakıyor mu? Ben oksapar kullanıyorun çok çok zor oluyor bişey dokto clexan denersin demişti ama karar veremedim. Ayrıca piyasa da yok diye biliyorum