Handan0101 32+1iz bizde. Enfeksiyon bende de var ama sancılı değil haftaya kontrol var yine. Bol bol su içmek gerek . Toplanmalar da oluyor, uyumak zor ,sürekli sol tarafta yatıyorum ama gece dönüyorum farkında olmadan o da sağ tarafta yatınca ağrı yapıyor. Sağlıkla gelsinler de inşallah, az kaldı :)