Nur_Erdm Ben 9 aya kadar olan kıyafetlerinin hepsini annemle beraber aldık. 9 aya kadar fazlasıyla giyebilecek kadar kıyafeti var kışlık olarak. Ama iç giyim, hastane çıkışı, anneye kıyafet ve bebek için gerekli tüm materyalleri kaynanamla beraber Eylül 10 gibi alışverişe çıkıcam o zaman alacağız inşallah 🙏🏻 Beşikti ana kucağıydı arabaydı bunları anneler teyzeler alacak ben beğenicem sadece o yüzden bunları biraz Eylül sonuna bıraktım.