[silindi] Ben Mamas Papas Urbo2 kullanıyorum.Alırken Sola2’yi çok fazla inceledik,ikisi arasından seçim yapmıştık zaten.Bence hiç iade yada değişim yapmayın.En iyi arabalardan elinizdeki.Hem diğer travellara göre hafif hem kullanışlı hem sağlam.Mamas Papas’tan şaşmayın derim.
Ocarro görüntü olarak evet çok güzel ama ben tercih etmedim.Çünkü daha ağır bir araba.Mamas Papas’ın en ağır arabası.